Fredagen den 24 april 2026 kl 18 är det dags för årets upptaktsträff.

ALLA golfintresserade damer, nybörjare som veteraner, är välkomna!

Vi träffas på Sala Golfkrog där Damkommittén informerar om kommande golfsäsong. Därefter äter vi en bit mat tillsammans och golfshopen visar årets golfmode. Meny annonseras senare.

Anmälan i GIT senast 22 april.

Varmt välkomna önskar Damkommittén!